Byebye Nederland - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Naomi Rijt - WaarBenJij.nu Byebye Nederland - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Naomi Rijt - WaarBenJij.nu

Byebye Nederland

Blijf op de hoogte en volg Naomi

08 Februari 2016 | Nederland, Helmond

Hey Allemaal,

via deze blog kunnen jullie mijn reis naar Indonesië volgen. Ik zal regelmatig posten over mijn belevingen en foto's plaatsen op deze blog. Jullie kunnen je inschrijven voor de maillijst zodat je automatisch een bevestiging krijgt wanneer ik een nieuwe blog heb geplaatst zodat jullie zeker niets missen. 12 februari vertrek ik naar Jakarta en vanaf dan kunnen jullie regelmatig een post vinden van mij.

xx

  • 08 Februari 2016 - 18:05

    Moeders Angeline:

    Yoehoe

  • 08 Februari 2016 - 18:06

    Maureen:

    Jeeeej iedere keer wat leuks om te lezen

  • 08 Februari 2016 - 18:15

    Twan Van Den Elsen :

    Hey Naomi,Ik kijk uit naar je reis verslag.

  • 08 Februari 2016 - 18:30

    Christien:

    Kei leuk

  • 08 Februari 2016 - 19:31

    Angelina:

    Dit wordt zeker en vast weer een hele mooie levenservaring!!
    Tot morgen!!! x

  • 08 Februari 2016 - 21:13

    Silviaverhees:

    Heel veel succes en vooral plezier onwijs gaaf naomi

  • 09 Februari 2016 - 11:20

    Lies:

    Naomie ik wens jou een goede reis ,en ik probeer ook om je te blijven volgen met jou reisverslag ,maak er een mooie tijd van in jakarta .heel veel liefs en kusjes van ons ,koos en lies

  • 13 Februari 2016 - 14:25

    Emmy:

    Hoi meid,

    Ik wil je een heel fijn verblijf in indonesie wensen.

    dat je een fijne tijd mag krijgen, en ik blijf je volgen.

    Groetjes Emmyxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi

Studente Technische Commerciële Textielkunde bij Saxion in Enschede.

Actief sinds 22 Juni 2014
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 9087

Voorgaande reizen:

13 Februari 2016 - 10 Juli 2016

Naomi in Jakarta

05 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Studeren in Shanghai

Landen bezocht: